måndag 18 juli 2011

Sommar i regn...

Det brukar vara så att när man tänker tillbaka på sina ungdomssomrar, att det känns som om det alltid var sol. Att man badade varje dag, var ute varje dag, att man kysste en ny flicka varje dag. Men det är bara vår underbara hjärna som spökar. För visst fan regnade det även när jag var ung...

Fick en förfrågan häromdagen angående mitt sämsta sommarminne och jag minns det som igår. Som jag svarade då, en vecka på Rømø med en sambo där förhållandet var på upphällning, 3 barn och regn i exakt lika många dagar som vi var där. Jag får fadd smak i munnen varje gång jag tänker på det och det är en av de saker som går som en blixt genom hjärnan varje gång jag ser en fru, i en kvinna som jag dejtar... 


William går som tåget i Bellagio Cup, finalbord och det startar väl inom kort, wish you luck, där du inte har skickligheten...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar